Normativa de convivència
El Manual defineix un espai específic per a cada un dels logotips d’acord amb la seua funció i naturalesa.
Formats de dos cares


Per regla general, en la coberta només hi ha de figurar la marca de la Universitat de Lleida. Les marques de tercers han d’anar en la contracoberta, i en cap cas l’alçada de les imatges gràfiques dels col·laboradors/patrocinadors no pot excedir l’alçada de la marca de la Universitat de Lleida.

Com a excepció, quan sigui necessari incloure altres marques en la coberta, aquestes han d’anar en l’espai que s’indica en la il·lustració tenint en compte que la seua alçada no pot superar l’alçada de la marca de la Universitat de Lleida.
Quan el nombre de marques de tercers sigui superior a dos, s’hauran de situar en la contracoberta del suport comunicatiu.
Quan dos o més unitats estructurals de la UdL organitzen una mateixa acció, o hi col·laboren, s'ha d'adoptar exclusivament i com a forma única d'expressió la marca institucional genèrica.

Formats d’una cara

